Banebrydende dækteknologi har været vores formål siden vi producerede det første cykeldæk i 1910. Siden da har vi fremstillet dækprodukter, som har vundet medaljer, brudt verdensrekorder og redefineret sikker, problemfri og præcis kørsel.
Vores fire kerneværdier er det, der retleder vores medarbejdere i de idéer, vi opfinder, de beslutninger, vi træffer, og de produkter, vi konstruerer. De er vores køreplan for fremtiden, så vi kan fortsætte med at forme vores egen vej inden for dækinnovation og -produktion, som vi altid har gjort.
Udpræget europæisk
Vi er europæiske af oprindelse og af natur. Vores dæk er designet og testet på europæiske veje for at sikre, at de dæk, vi producerer, fungerer på alle overflader og i al slags vejr. Lige fra isdækkede alpine nedkørsler til kørsel langs kysten i de gyldne timer - vores europæiske arv inspirerer os til at overgå branchestandarderne inden for dækdesign og -ydeevne.
Arv og historie
Vores arv ligger i de oplevelser, vi skaber gennem de produkter, vi designer. En arv, der har ført os gennem de sidste 110 års innovation og fortsat inspirerer os i vores stræben efter den perfekte køreoplevelse. Selv efter et århundredes fremskridt inden for dækteknologi ved vi, at vores historie kun lige er begyndt.
Designtankegang
For at opnå enestående ydeevne skal du først designe den. Vi bestræber os på at afprøve grænser med hvert nyt dæk, vi skaber, og på at flytte grænserne for dækdesign med produkter, der er udviklet til at forbedre køretøjet både præstationsmæssigt og æstetisk. Etablering af en ny standard for fremtidens dækteknologi med hver ny lancering.
Præstationsfokus
Verden ændrer sig hele tiden, og den måde, vi bevæger os på, ændrer sig med den. Vi er drevet til at tilpasse os nutidens mobilitetsbehov med morgendagens højtydende dækteknologi. Med fokus på, hvordan vores produkter kan hjælpe dig og dit køretøj med at udnytte det fulde potentiale, uanset om det drejer sig om cykling, hverdagskørsel eller landbrugsarbejde.